Mozilla Firefox 41.0.1, Mozilla Thunderbird 38.3.0 リリース

修正 Yandex ツールバーと Adbrock Plus に関連した、起動時のクラッシュを修正しました (Bug 1209124)
修正 Flash プラグイン利用時に起きる可能性のあったハングアップを修正しました (Bug 1185639)
修正 ブックマーク作成に関する不具合を修正しました (Bug 1206376)
修正いくつかの Intel メディアアクセラレータ 3150 グラフィックスカードを利用している場合に発生する、起動時のクラッシュを修正しました (Bug 1207665)
修正 Facebook 利用時に時折発生するグラフィックスの不具合を修正しました(Bug 1178601)

Firefox 41.0.1, See All New Features, Updates and Fixes

New Saved files tab now implements Search field and Clear button.
Fixed (Right-)Clicking on a newsgroup now allows directly composing a message again
Fixed Importing to the address book from CSV now works with international characters
Fixed Thunderbird no longer crashes when executing filter rules when using maildir
Fixed When using the maildir storage format, the INBOX folder is no longer deleted
Fixed Emails with long References headers are now decoded correctly
Fixed Checking for new messages correctly works after hibernation again
Fixed Chat entries are no longer sometimes lost in global database at shutdown.

http://www.mozilla.jp/thunderbird/38.3.0/releasenotes/

Firefox 41.0.1とThunderbird 38.3.0がリリースされていました。
どちらも不具合修正のようです。